Nekad abdi k | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abdi k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/senseiceder/

Ditt Hex-ID: 1100001400d86d1

Vad är din discord tagg? ceder#8538

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: cop bait ~^4Anders. Återstår: 2 dagar 23 timmar 41 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom tror att jag gjorde copbait.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var att jag åkte förbi ett hus där de stod polis och så stanna jag för en sek och så sa dom att jag skulle åka vidare och då gjorde jag de och helt plötsligt blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var en felaktig ban eftersom jag tyckte inte att jag gjorde något fel jag gjorde som dom sa och lämnade stället, men dom verkar va på dåligt humör idag, men de va säkert helt rätt att banna mig när jag inte gjorde något fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång tidigare för att jag plockade blommor utan whitelist men då visste inte jag att man behövde whitelist för de, eftersom jag var helt ny på spelet och min kompis sa att man kunde känna bra pengar på att plocka blommor. Nu har jag lärt mig att man måste ha whitelist för att plocka blommor.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som ja sa vet jag inte va jag gjorde fel men, jag kunde säker bara kört förbi istället för att stanna i 1 sek.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att dom är väldigt väldigt petiga med reglerna och ska vara mer försiktig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka