Accepterad abdi k | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi k

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/senseiceder/

Ditt Hex-ID: 1100001400d86d1

Vad är din discord tagg? ceder#8538

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: cop bait ~^4Anders. Återstår: 2 dagar 23 timmar 41 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för copbait, jag betedde mig dåligt och för att jag åkte och stegrade i 5 km precis bredvid dom när dom höll på att gripa någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var att jag åkte med min moped och stegrade i 5 km precis bredvid polis när dom höll på att gripa någon vid ett hus, polisen sa till mig att jag skulle sluta stegra och åka därifrån för att jag inte hade något med de att göra, när han sa till mig åkte jag därifrån fast jättesakta och stegrande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban, Staff gjorde helt rätt, dom gick bara efter reglerna och jag bröt mot dom. De var helt mitt fel att jag blev bannad men jag ångrar mig så mycket att jag inte lyssnade på han och reglerna, de var inte meningen att jag skulle bryta mot reglerna, jag vet inte riktigt vad som flög i mig, ville typ leka cool och ha kul, men de var helt fel av mig, skulle bara ha lyssnat på honom och dragit därifrån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare och de var en helt solklar ban. De som hände var att jag var ganska ny på spelet och visste inte riktigt vad man skulle göra, men min kompis tog med mig till ett ställe och sa att jag skulle plocka blommor och eftersom att jag var ny på rp så visste jag inte att man behövde whitelist, men nu vet jag att man behöver whitelist för att plocka blommor och har lärt mig reglerna nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att jag kunde åkt från platsen på en gång och inte hållit på och stegra, jag skulle bara ha lyssnat på polis och åkt därifrån och tänkt på att de inte är okej att försöka reta upp polisen fast de inte är meningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska hålla på runt polisen, asså inte hålla på att leka runt och störa polis fast de inte är meningen att störa polisen. Jag har också lärt mig att jag ska lyssna på polis och inte hålla på och lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka