Nekad Abdi hassan | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi hassan

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: Abdi hassan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hypershrek111/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mukish

Vad är din discord tagg? mukish#3766

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blacklisted

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det stog att jag combatloggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom några killar och började bara slåss typ på greenzone och då hade jag vapen på mig och grejer som jag inte ville förlora och jag har inget jag kan spela in med så jag orkade verkligen inte förlora mina grejer bara för att folk börjar slå mig på greenzone så då combat loggade jag men det var pga av en idiot som inte kan reglerna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men jag hade inget att spela in med så jag hade inte fått tillbaka min pistol och mina pengar och jag tror inte admins hade hunnit i tid

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg hur många gånger jag har blivit bannad men jag vet att jag inte ska vara blacklistad för förut så har dom gjort 3 felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat calla en admin men tror inte dom hade hunnit komma till mig och hjälpa mig för jag hade inte på toggleid som jag vet att man borde ha på. och om jag får unban kommer jag skaffa nånting att spela in med om det händer något liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska calla admin och ha nånting att clippa med

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka