Nekad Abdi Hansson | Ban Överklagan [G1ory]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Hansson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151124512/

Ditt Hex-ID: 110000146fb1020

Vad är din discord tagg? 1891felix#8100

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: thumb-1920-320572.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snodde en ambulans bil och gick utanför mc klubben. Men jag tycker att det är överdrivet med p ban!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade skapat nya karaktärer eftersom våra gamla blev glitchde. Vi tog en ambulans eftersom vi inte hade något annat fordon. Sedan åkte vi förbi en mc klubb som jag tyckte såg intressant ut. Jag gick in på deras gård snabbt och sedan sprang ut. Därefter blev jag permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel helt klart. Men jag tycker ändå att det var en felaktig ban. Några dagar skulle vara rimligt men inte p ban för det där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är ingen lallare och tar rp seriöst. Jag har blivit bannad tidigare men av dem bansen har jag förbättrats och vet vad man får göra och inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte tagit ambulansen och inte heller gått in på mc klubben.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Nu har jag varit bannad i kanske 2-3 månader men vill börja köra unive igen. Jag vill defentivt inte bli bannad igen så jag kommer inte göra om mitt misstag och jag har tagit lärdom av bannen. En sak jag vill lägga till är att jag inte kan skämdumpa bannen så lade in någon random bild.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka