Accepterad Abdi Hamudi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Hamudi

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
8
Länk till din steam profil: Hittar ej.

Ditt Hex-ID: 11000013bd9a844

Vad är din discord tagg? Abdi Hamudi #1749

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gjorde ett terrordå för ca 7 månader sen. Gjorde detta eftersom att jag hade tröttnat på rpn. När jag gjorde det var jag medveten om konsekvenserna med valde att ej bry mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ett par polare hade tröttnat på rpn. Så vi gjorde terrordåd helt enkelt. Inte nog med att jag bara gjorde terrordåd utan bytte sedan till en annan server som ej behövs nämnas här. I efter hand märker jag hur cp det var och visste redan från början att jag skulle längta tillbaka till Unive rolllspel. Är medveten om mitt reglebrott och något liknande kommer ej ske igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% rättvis

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej, men när jag väll rpade var jag ej en problem spelare. Hade 1 indragen krim under 1,5 års rp. Inte alls många bans osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka innan jag gjorde terrordåd. Om jag nu ändå skulle lämna servern hade jag kunnat lämna på ett "fredligt sätt" och kunnat föregå med gott och moget beteende

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag alltid ska föregå med gott exempel, ej umgås i kretsar som jag vet håller på med regelbrott, tankar på att byta server osv. Sen har jag lärt mig väldigt mycket angående konsekvens tänk att alltid tänka 2 gånger innan handlig och alltid utgå ifrån serverns bästa. Sen har jag mognat väldigt mycket som människa under dessa månader och är nästan som en ny person. Ta till mig av vad tex staffs säger till mig och andra i min rp krets verkligen lyssna på de och allmänt bete mig mognare och mer. Och de viktigtaste att se till så att folk i min rp miljö trivs i min rp och ooc då man ska känna sig bekväm på servern. Sen som jag skrev har jag mognat en del vilket du nog kommer märka om du nu väljer att släppa in mig. Ångrar verkligen detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absoult. Philip hade verkligen uppskattat en till chans. Under dessa ca 7 månader har jag reflekterat över mitt reglebrott och hade hoppats på en comeback på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka