Accepterad Abdi Eriksson | Ansökan till Servervakt [Flacko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foppatoffla

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Alfonso#9462

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är ganska hög om man tittar på andra folks dagliga aktivitet. Jag kan spela varje dag så länge jag inte har en god anledning till att inte vara online t.ex begravning osv. Jag är aktiv 1-5h per dag, det beror på vilka scenarion servern har att erbjuda för än själv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 2 år ish tror jag eller mer 1 år, jag gick med oktober 2021 tror jag, hade ett annat konto då men kan titta om jag hittar kontot sen jag började spela på, jag bytte konto runt 4 gånger ish vilket var ett dumt beslut.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/947898527877562389/1071814665891500183/image.png (var bannad innan jag blev medlem) :D

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på en FiveM server som unive har som huvudsaklig uppgift att övervaka servern och se till att den fungerar som den ska. Det inkluderar att hantera spelarnas frågor och problem, att övervaka spelar problem och prestanda, att upprätthålla säkerheten på servern och att vid behov ta beslut om att kicka eller banna spelare som bryter mot serverreglerna. Servervakten kan också ha andra uppgifter, beroende på serverns behov och storlek. Så på t.ex på unive så ska man hjälpa till i samhället för att unive ska ha ett bra ansikte utåt för en utvecklingsbar framtid.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag just är kriminell och i det kriminella rp-förbundet så är det rätt så mycket lall, agression osv. Man inser att ibland så måste man hjälpa till de staffs som finns med lite uppstädningar eller vad man vill kalla det. Jag ahr varit på unive ett bra tag så jag kan nästan ''se igenom'' folk som antingen kommer lalla eller ej. Jag vill också kunna hjälpa till om folk har lite ''mindre problem'' än helper problematiska problem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En bra sammanfattning av korruption är t.ex när man abusear sina krafter eller att t.ex sätta på /toggleid i ett scenario där 2 gäng ''skottar'' mot varandra för att använda det som wallhacks. Som servervakt måste man samt vara opartisk för att båda hållen ska kunna få säga sitt. Ett annat tips på abuse är om man bannar eller kickar någon för att de är jobbiga eller står före än i kö'n.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den lycka till
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top