Accepterad abdi | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YoungBando

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Användarnamn: abdi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418895812/

Vad är din discord tagg? MMW abdi#9154

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fatta nu att de va ja som gjorde fel och borde stannat o pratat me polisen

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. har vart fel bannad här men de löste sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att stannat och pratat med polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte åka från polisen när dom stannar mig

Har du läst våra regler? Ja

Jag kommer att godkänna denna unban ansökan då jag, efter att ha pratat med abdi på discord, anser att han lärt sig att man ska stanna för polisen trots att de är dem som möjligtvis gjort fel. Eftersom abdi även stannade för rödljus innan så gjorde han inte fel från början, utan åkte iväg då han ansåg att polisen gjorde fel, nu har han lärt sig att man ska stanna trots att polisen gjort fel.

Tills nästa gång så hoppas jag verkligen att du stannar för polisen och spelar ut scenariot, så blir det roligare för alla parter som är inblandade ;)

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka