Accepterad Abdi bahad | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi bahad

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Abdi bahad

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Samuelkid/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Sampe#2393

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn är abdi bahad jag är född 1996. Jag kommer från kurdistan och när jag var 20 år så lämnade jag mitt land och min famlij förutom min kusin. Vi flydde till ett fosterhem. Jag ville bli en advokat men det gick inte som det skulle så jag fick bli en slaktare och tjäna mina pengar så jag kunde försörja mig. Nu fyra år senare jobbar jag fortfarande som slaktare och det har ändå gått bra i livet. Jag har hyfsat mycket pengar nu och det har gått bra i livet.
Jag är fett schysst ibland men ibland kan jag bli riktigt arg. Jag är oftast trevlig mot andra men gör du något mot mig kommer du antagligen få samma skit tillbaka. Man kan alltid skämta med mig och om jag ska vara helt ärlig är jag en ganska så schysst snubbe.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är legit och jag vill gärna köra med andra som inte trollar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den är fett bra och rolig att köra på och riktigt realistiskt, och jag är 100% legit och detta verkar vara en server där alla vill köra RP och inte trolla.

Hur många timmar har du på FiveM? 100+

Hur hittade du Multistaden? Min kompis rekommenderade servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej just nu bara multistaden.

Tjenare. Kul att du vill bli WL här.

Tycker du kan utveckla din ansökan. Svara mer på varför du Vill/ska du bli whitelistad här.

Lycka till! <3

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka