Accepterad Abdi Aziz | Medlem ansökning [Wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Aziz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andi

Vad är ditt discord namn? Displayme4#7825

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Karaktären heter: Andi Ademovic
Ålder: 22 ( 2000/03/03)
Ursprung: Alban/Bosnier
Religion: Muslim

Andi har en kusin som har bott i staden en bit innan han flyger in, Andi väljer att starta ett liv i denna nya stad för att kunna skicka pengar till familjen i hemlandet. Andi jobbar stenhårt för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Han testar sig på massor av olika jobb i massor av olika företag. Andis dröm är att bygga ett stort hus och få familjen att kunna flytta till honom i detta vackra nya land. Andis dröm är att bli mekaniker då han jobbat på bilar sedan han var ung. Andi vet allt om nya bilar och älskar att prata om bilar.

Andis kusin som redan bor i staden är kriminella och försöker få Andi att bli kriminell med, Andi vill inte detta då han är Muslim och inte tycker det kriminella livet är rätt enligt hans religion. Andis kusin försöker att få Andi att inse hur mycket pengar man kan tjäna genom det kriminella livet. Andi ställs i tuffa tider där han verkligen behöver skicka pengar till sin familj i hemlandet, detta leder till att Andi lånar pengar av sin kusin som bor i staden. Andi är nu i en skuld hos kusinen, Andi vet inte hur han ska få tag i dessa pengar så han väljer att ställa upp för kusinen på all olika sätt.

Efter att Andi nu fått testa på det kriminella livet så sluter det sig till Andi och han blir sakta men säkert indragen i det kriminella livet. Andi försöker att måstå denna frästelsen av de stora summorna av pengar, han vill inte bli en besvikelse för sin familj och vill inte heller göra fel innom sin tro. Andi fösöker satsa på att jobba så bra som möjligt men frästelserna av det kriminella livet hänger efter han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med massor av skoj, bra roleplay (Vart med på Unive sedan länge tillbaka och andra servrar), Kan bidra med väldigt bra scenarion. Hoppas jag kan hjälpa andra personer som har problem eller har det svårt. Kan även vara en bra vän för många på server! :D

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan inte vinna varje scenario, pekar någon ett vapen på mig då får jag väll lyssna på dom och göra det dom kräver av mig.

T.ex Är i min bil någon drar ut ett vapen ock pekar det på mig, istället för att bara gasa på och köra på personen så följer jag deras instruktioner och spelar ut det som om det vart värkligheten.

Hur hittade du Unive? Vänner

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka