Nekad Abdi Aziz | Medlem ansökning (Ludvig)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdi Aziz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andi Ademaj

Vad är ditt discord namn? Displayme4#7825

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min Kataktär är Andi Albanovic, han är 22 år gammal, halv Alban och halv Bosnier (Därav efternamnet), väldigt religiös Muslim.
Han börjar i staden genom att träffa på en kusin som lämnade hemlandet innan honom, kusinen försöker väga in han i det kriminella livet men Andi väljer att inte göra detta. Kusinen försöker frästa Andi till att bli kriminell hela tiden, Andi ser hur mycket pengar kusinen tjänar och hur stolta familjen i hemlandet är. Andi lockas långsamt till det kriminella livet (Tar ett tag innan han blir kriminell).

Andi hatar när Serber kränker honom och han försöker lösa saker så gott som möjligt men detta kan leda till att han blir kriminell snabbare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med massor av skoj, bra roleplay (Vart med på Unive sedan länge tillbaka och andra servrar), Kan bidra med väldigt bra scenarion. Hoppas det är mer jag kan bidra med också inte mycket mer på tänk just nu!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan inte vinna varje scenario, pekar någon ett vapen på mig då får jag väll lyssna på dom och göra det dom kräver av mig.

T.ex Är i min bil någon drar ut ett vapen ock pekar det på mig, istället för att bara gasa på och köra på personen så följer jag deras instruktioner och spelar ut det som om det vart värkligheten.

Hur hittade du Unive? Vän

Tillbaka