Nekad Abdi Aziz | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Aziz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Freakyyyyyyyy185/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:47699974

Vad är din discord tagg? Andi424lvt#7825

Vem var det som bannade dig? Olle.P

Hur lång tid var din ban? 30

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte råna en snubbe som hade massa kontanter på sig, han anmälde det säker som RDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vart ute men en vän o plockat guld medans vi träffa på en snubbe som undrade hur mycket hans guld vart värt. Senare efter vi sålde vårt guld så träffar vi på killen igen och rånar han, jag råkar bli dödad av min vän som sedan försöker ta mig till sjukhuset, spelet buggade och fick vänta ut tiden istället. När jag spawnar e jag i en buggad form och blir kickad för o fixa felet så jag kan röra mig igen. Efter det går jag till garaget och fortsätter min roleplay av att jag älskar bilar och blir bannad när RS6an åkt iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban då jag roleplayade att vi rånade snubben, så de har inte vart RDM han försökte fly och han åkte på straffet för han inte ville ge upp pengarna för att skona sitt egna liv. Det är den enda snubben jag kan minnas jag dödat.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte vart det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns inget annorlunda att göra, måste väll kunna råna personer eller?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen inte, förutom att admins kanske borde lyssna på 2 sidor av slanten?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka