Nekad Abdi Azerjahbi | Ban överklagan [Rosen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Z

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798969205/home

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:419351738

Vad är din discord tagg? halv ooc skriver till en person i sms "ska man inte säga twitter eller bara säga blå app"

Vem var det som bannade dig? alexander200507

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc skriver till en person i sms "ska man inte säga twitter eller bara säga blå app"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att min polare skrev till mig om jag inte har fel dc tror jag och då fick både jag och han ban. jag kan inte kontrollera vad han skriver på sms när jag är på jobbet med en massa kunder som väntar på mig att pimpa deras bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom hem från skolan och skulle gå in på Unive för att spela med mina polar och så stog det "Du har blivit avstängd för: halv ooc skriver till en person i sms ska man inte säga twitter eller bara säga blå app" och sedan fick jag höra att min polare hade också blivit bannad för samma andledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet ej om det var jag eller polaren som skickade smset men jag tycker att bara den som skrev det borde bli bannad. Efter som att det är inte rätt vist att någon ska få smällen av någon annans händelser. Detta har också hänt tidigare när jag var passagerare i en bil då så påvärkade det mig också. Men jag tror att det var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej hur många men gissar på 3st. Jag blev bannad när jag var passagerare i en bil fick 7 dagar om jag inte har fel så var det kanske till och med mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag och min polare inte ska smsa om dem ämnena i huvud taget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att alldrig skriva ngt ooc eller säga för det kan leda till ban och att man slösar staffs tid på att banna och sen läsa en överklagan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka