Inaktuell Abdi Azerjahbi | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A.Z

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Ange ditt födelsedatum 30 April 2006

Vad heter du på discord? A.Z#9046

Ditt Hex-ID STEAM_0:1:419351738

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs jag äger ingen för tillfället men hoppas att jag kan.

Vilken ped ansöker du för? jag ansöker till ped 70, eller någon manlig ped som inte är upptagen.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Jag heter Abdi Azerhjabi och är född på 80 -talet. Jag föddes ursprungligen i Mogadishu, Somalia. Min pappa heter Hussein Azerhjabi och drev en tandläkar fond för utsatta barn i Afrika. Efter att min far dog i tandköttsinflammation tog jag initiativ till att ta över företaget. Han var mer orolig för barnen och tänkte inte på sig själv, på det sättet så han tappade kontrollen över sin egen hygien och gick bort. Jag flyttade ifrån Mogadishu och begick mig in mot staden. Jag passerade vidare fonden till Röda korset efter som att jag tyckte att dom verkade mäst lämpliga för jobbet. Jag hade precis tillräckligt med pengar för att köpa en lägenhet och en bil. Jag har nu fått jobb som reporter, äger 3 bilar och har fått 2 älskade vänner i denna fina stad. Jag har en stor kärlek för bilar efter som att det på minner mig om min far Hussein han hade också en liten bil verkstad där han samt kollegorna fixade bilar gratis åt dom utsatta. När Hussein då gick bort så tog jag då också över bilverkstaden. Men vi hadde inga pengar. Efter som att vi inte hadde några penger och att dom som kom för att laga bilarna inte heller hadde pengar så var det näst intill omöjligt att hålla upp verkstaden. Så Abdi begick sig mot den kriminella vägen. Nu när jag Abdi (A.Z) är kriminell så finns det många människor med samt efter mig. Nu som kriminell så håller Abdi på med mycket droger. Han prouducerar kokain. Abdi är med ett Roadman gäng som heter Top Boys med sina polare. ( OOC då 2st har ped) Abdi är en välldigt Lojal samt social person då han har lätt att skaffa kontakter. Abdi säljer sina varar till grann gänget 14 street där hans andra polare har en (OOC ped).

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag som kriminell så planerar jag alltid mina scenarion i god förtid. Om jag och mina gängmedlemmar har tänkt göra ett butiks rån så planerar vi det några dagar tidigare för att få ett bra välplanerat scenario. När jag rpar så utgår jag alltid efter suntförnuft. efter som att det är inte roligt att rpa på något overkligt. Min karaktär är dramatisk och det innebär att när jag t.ex krockar så tar jag i ifrån mina lungor och nästan överdriver med mitt rpande under en krock. Jag tycker att det är viktigt med väl planerande scenarion efter som att dom aldrig bidrar med att någon gör fel och måste bli indragna i support då det tar tid av Staff samt personen som gjort fel när man då kan göra något mer vettigt än att sitta och diskutera massa nonsens i support. När jag utför ett scenario med mina gängmedlemmar så har vi alltid det roligt vi tänker inte bara på att vinna scenariot vi klagar inte eller grinar om vi förlorar ett vapen.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped efter som att det kan bidra mer till roligare rp efter som att det gör min klädstil unik för att det är ingen annan som har den. Om jag då får ha möjligheten att ha en ped så skulle det under lätta med igen kännande av gängmedlemmar samt polare. Det är alltid kul att inte behöva rpa som en Basic karaktär och att få stretcha ut rpn lite. Mina polare som jag rpar med dagligen har peds och jag ser hur roligt det är och jag hoppas att jag då kan bli delaktig i ped rp i framtiden. Jag har märkt att när man rparmed någon som har ped så blir man på något sätt gladare efter somatt man får se något unikt i sin dagliga rp. Man får inte se alls tråkiga karaktärer med exakt samma outfits (kostym eller hoodir med jeans) när jag ser en ped så tänker jag vaad den personen rpar med. Om den rpar som mekaniker eller som kriminell osv.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att kunna få så utvecklad rp som möjligt samt att kunna se unik ut innom rpn. jag kommer inte att använda min ped för att få mer makt på servern då de går under powergaming 2. En ped skulle vara väldigt roligt att rpa som efter som att det på något sätt känns bättre inombords då det ej är någon som rpar som samma karaktär då det inte är nogon man är sig lik. Att framför allt ha det roligt i min samt andras rp. Om jag har en ped och rpar som en man med en konstig röst så kommer det att vara roligt för min och andras rp. Samt icke medlemmar som precis har börjat med rp så kommer jag att inspirera dom att skaffa en ped eller att i generellt börja rpa seriöst och ansöka till white list.

Tillbaka