Nekad Abdi Ayaan | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? 11.Lucas

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Abdi Ayaan. Han är född den tjugonde April år 2002. Abdi hade inte mycket pengar när han växte upp. Han bodde i en farlig plats där det händer mycket kriminalitet. Han växte upp utan en pappa. Eftersom Abdi bodde i en plats med mycket kriminalitet så började han också göra dåliga saker som att snatta. När han växte upp så flyttade han till en tryggare miljo. När han flyttade så slutade han med allt det dåliga och blev en vanlig tonåring. Abdi har inte ett intresse för något. Abdi har en kall hjärta eftersom han hade en tuff uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till att göra så att andra har det roligt när de spelar utan att såra någons känslor och att min kreativitet kommer påverka servern på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när man spelar så ska man göra så att båda parterna i en scenario kan vinna. Du ska inte göra så att bara du har det roligt eller att bara du vinner i en cinario. Detta leder till bättre rp och roligare scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? OOC in game innebär att man inte ska prata och göra saker som inte har något med sin karaktär att göra. Det kan vara att du till exempel säger till någon vad du ska göra efter att du har spelat. RDM innebär att man inte får slå eller döda någon utan en bakomliggande scenario. Så alltså måste något ha hänt tidigare innan du slår eller dödar de. Det kan till exempel vara att de har dödat din vänn framför dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har nyligen skaffat rollspel och har inte mycket erfarenhet. Men jag vill verkligen lära mig mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte mycket erfarenhet inom rollspel men jag har dock mycket erfarenhet inom dataspel. Jag har kör i flera år. Jag är även rolig och en väldig positiv person

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka