Accepterad abdi amhedison | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi amhedison

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? ryan gosling eller osamabinladinoffcial

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2009

Berätta om din karaktär. Abdi ahmedson var en flykting från från syrian han flydde eftersom det var krig i hans hem land han kom till Sverige i 14 års åldern då han knappt kunde nåt svenska när han hade levt i Sverige för ungefär 16 år så fick han reda på att hans pappa var svensk och levde i en stad som hette unive han kände säg tvingad för att träffa hans far för att han lämnade lilla abdi när han bara 3 år gammal abdi kände hatt och både kärlek för hans far. abdi mamma dog när han var 24 år gammal hon dog i 60 års åldern och detta gjorde abdi deprimerad han hade försökt ta sitt liv flera gånger med att hoppa av hans balkong och detta lede till att abdi Skade sitt ben kraftigt. abdi var fött blind i ena öga abdi tycker att hans nedsättning gör han special för att han var aldrig riktigt älskad av sin familj. abdi har också en bror som lever med hans pappa i staden unive som än inte har träffat. abdis dröm var att bli polis men när han såg sin mamma bli skjuten så vill få revansch och därför vill bli en gäng medlem och känna sig special igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill att min karaktär ska va en kriminal springis och jobba sig upp till nåt högre upp satt. om det inte funkar så ska jag nog jobba på en pizzeria. jag har kört fivem sen 2018 och har alltid varit bra på rollspel har varit kriminell på andra servera och har bara blivit bannad 2 gånger på en server som hete infinitive och nu är den nere så jag tänkte tästa en ny server och vände mig till den här. jag har många kompisar på den här servern och därför skulle jag inte vilja bli bannad och bete mig. jag är en social person och har alltid varit det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid göra så man själv vinner scenariot att man inte ska tycka att man är den viktiga om det krävs att någon annan behöver skada din karaktär för att avsluta rollspel scenariot så måste man acceptera det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja: rdm är inte tillåtet det innebär att man dödar nån utan anledning: vdm innebär samma som rdm men med fordon: metagaming inebär att man man får information som inte är ifrån ine i servern till exempel att sin kompis säger på discord att han är tagen av polisen och var då får du inte använda den informationen till att hjälpa din kompis.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. jag har spelat på många andra rp serverar sen 2018 och har alltid varit social.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är en trevlig och social person och har alltid gillad rp serverar och kommer aldrig sluta köra på dem.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka