Nekad abdi ali | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi ali

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972936014/

Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Vad är ditt discord namn? CRYPT#9297

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi ali. han föddes 1991maj 26 Karaktären är en kille. Han har lite ''flashy'' kläder och är just nu arbetslös men snart så har han säkert jobb. Min karaktär söker jobb som sagt, men för att få ett jobb måste man ha medlemskap i Unive's Discord och det har inte min karaktär än. Annars är han rätt så duktig på att prata och är allmänt glad (oftast). Han är rätt envis men kan också bli mycket arg. Han är 1,80m lång. Gillar bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag har varit inne på Unive's FiveM server och kikat runt lite i ungefär 2 dagars tid nu. Men grejen är ju också att man inte bara vill ''springa runt'' utan jobb då. Därför vill jag ta tag i detta och ansöka om medlemskap, så att jag då kan söka efter ett jobb (för att dom flesta jobben vill att man ska vara medlem). Med ett jobb tror jag då att det kommer vara mycket roligare att rpa på just Unive's server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har då kollat på flera Grand Theft Auto livestreams (Twitch) men dom roligaste livestreamsen's är då när folk rpar på olika servrar på Fivem. Efter att jag kollat på sådana livestreams i några dagar så kollade jag mest på folk som livestreamar när dom spelar/rpar på Unive's server. Där fastnade jag ett tag när jag då kollade väldigt mycket på det. Sen bestämde jag då mig att joina Unives's Discord och sen prova på att spela lite på Unive's FiveM server.

Hur hittade du Unive? jag såg det jätte många in den server och jag testde den sverver och jag tycket den vara bra då körde jag den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har då kollat på flera Grand Theft Auto livestreams (Twitch) men dom roligaste livestreamsen's är då när folk rpar på olika servrar på Fivem. Efter att jag kollat på sådana livestreams i några dagar så kollade jag mest på folk som livestreamar när dom spelar/rpar på Unive's server. Där fastnade jag ett tag när jag då kollade väldigt mycket på det. Sen bestämde jag då mig att joina Unives's Discord och sen prova på att spela lite på Unive's FiveM server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill göra min rp bättre och få jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället?
den här servern är roliga en dom andra
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top