Nekad abdi ali | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi ali

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972936014/

Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Vad är ditt discord namn? CRYPT#9297

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karatär heter abdi ali och är en helsvensk 30 åring.Han har en familj som består av en pappa och en storasyster som han har en bra relation med. abdi bor på motellet och har en dröm att köpa ett eget hus som är stort med garage. abdi mamma gick bort för ett halv år sedan de ledde till en stor depression för abdi. abdi vill inte prata om vad som hände med hans mamma men han ger en ledtråd som är (Pistol mot huvudet). abdi trodde att han hade allt men abdi började tänka på bilar och att han har en sjuans att bli sjukvårdare. Innan abdi mammas död. abdi gillar inte när man skämtar om (DIN MAMMA) det gör abdi att börja tänka på sin mamma som inte lever. abdi fick jobb på postnord och tjänade mycket pengar så han kunde köpa en bil kunna betala räntan. Ibland brukar han ta med några kompisar hem efter jobbet och då brukar dom kolla hockey eller fotboll.abdi brinner för att hjälpa folk som behöver hjälp och det är därför abdi vill bli falk han kan mycket om yrke. abdi gillar att jobba hårt och han jobbar 80%

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive eftersom att jag kommer bidra med fin och bra RP. Jag är relativt ny på RP men extremt taggad på att bli bättre, jag kommer att försöka att vara så bra som möjligt men även lära mig av min misstag som jag ska försöka inte ske. Jag tycker även att jag ska bli medlem på Unive för att jag kommer att lära mig mer om hur man ska spela och tillslut vara bra på det. Jag vill vara en del av communityt eftersom att jag sett vissa server videos på YT och tycker denna servern ser extremt rolig ut.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den här staden som jag tycker mest om att spela på

Hur hittade du Unive? Jag hittade serven på en YT kanal vid namnet Cosmo någonting. Han fick mig att bli intresserad ochså.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspelet är att kunna utrycka mig på så realistiskt som möjligt som exempel vis: ledsen, glad eller arg.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål är att skaffa den högsta rp nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar på den här server för att den är rolig och ingen annan
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top