abdi ali
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972936014
Vad är ditt namn i verkligheten? abdi
Vad är ditt discord namn? CRYPT#9297
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Abdi ali . Han är rätt envis men kan också bli mycket arg. Han är 1,82m lång. Gillar bilar och andra fordon.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är den här staden som jag tycker mest om att spela på.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att det är den bästa serven och alla är trevliga och då blir man själv glad. men det är roligt att jobba också.
Hur hittade du Unive? jag såg det jätte många in den server och jag testde den sverver och jag tycket den vara bra då körde jag den
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska få jobba
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska hålla en hög rp och att jag ska börja jobab
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? abdi
Vad är ditt discord namn? CRYPT#9297
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Abdi ali . Han är rätt envis men kan också bli mycket arg. Han är 1,82m lång. Gillar bilar och andra fordon.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är den här staden som jag tycker mest om att spela på.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att det är den bästa serven och alla är trevliga och då blir man själv glad. men det är roligt att jobba också.
Hur hittade du Unive? jag såg det jätte många in den server och jag testde den sverver och jag tycket den vara bra då körde jag den
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska få jobba
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska hålla en hög rp och att jag ska börja jobab
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej