Nekad Abdi Ahmedsson | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Ahmedsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? Joe Swanson#3375

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Abdi har en tuff bakgrund - som barn blev han utsatt för mobbning och har nu förlorat båda sina föräldrar. Vid 21 års ålder kämpar han för att få sin tillvaro på fötter och saknar helt ekonomiska resurser. Trots sin dröm om att arbeta på en bilaffär, har han kommit fram till att kriminalitet är den enda utvägen för honom. Han känner sig ofta ledsen eller arg och har inga nära vänner, men han försöker att skaffa några. Just nu är han skadad och kan inte arbeta, men han har tidigare haft en anställning och får nu ekonomiskt stöd från A-kassan. Han sparar pengar för att köpa en Fiat, men ser sin framtid inom det kriminella och är frestad att börja ett kriminellt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är fast besluten att arbeta och följa reglerna för att bidra till en stabil rollspelsserver utan onödiga distraktioner. Eftersom jag själv har upplevt att andra rollspelsservrar har mycket störningar vill jag se till att hålla dem borta från denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelar som om man är på den andra sidan av konflikten eller problemet som man försöker lösa. Man tar alltså på sig rollen av motståndaren eller en annan inblandad part och spelar ut deras agendor och motiver. Syftet är att öka förståelsen för olika perspektiv och därigenom få en bättre inblick i hela situationen och dess möjliga lösningar.

Hur hittade du Unive? Genom en polare som tipsade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka