Nekad abdi ahmadd | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi ahmadd

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dyar

Vad är ditt discord namn? Adejag823#8304

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2024

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter abdi ahmadd. hans mamma är en alcoholic och hans pappa lämna han . han växte upp i rinkeby. när han börja bli äldre börja han sälja knark. han ska vara 21 år gammal. hans dröm när han var liten var o bli polis men nu hatar han polisen. när han var 15 behövde han jobba för han mamma var fattig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? rpa längre, rpa som jag ska, inte fuska, om någon gör fel säger jag till er

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet inte

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm du änvänder din fordon som ett vapen, suntförnuft logiskt tänkade, rdm du behöver anledning för döda nån eller nån behöver anledning för döda dig, copbait du vill polisen ska komma efter dig, metagaming någon kidnappar dig eller tar dig och du ringer din vän för hjälp, combat logging om man är i ett scenario man får inte lämna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja smg rp, centic och sweden rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll snackar inte skit. hjälper dom som behöver sammarbete.

Nekad.
Anledning:
Utveckla svaren på frågorna **Berätta om din karaktär** Lägg till lite mer detaljer om din karaktär. Samt på frågan **Vad är ditt födelsedatum** Tror du har råkat skriva vilket datum det är och inte det datum du fyller år.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka