Nekad Abdi Abdison | Ban överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Abdison

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/G8_M8/

Ditt Hex-ID: 11000011b3c30ac

Vad är din discord tagg? G8#6056

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingen anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde att det var jag som körde krossen, men jag var passagerare och visste inte att personen som körde skulle köra över folk!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick nyss ut ur festen i Maria Lisa, och så var det någon med kross så jag frågade honom om han kunde köra mig tillbaks till torget och han sa ja. När jag klev på hans kross började han köra helt galen och körde över några på Maria Lisas parkering. Det fanns väldigt många på platsen så Adminsen trodde att jag körde. Men jag visste inte att personen skulle köra över de eller göra något annat olagligt. Jag ber om ursäkt och jag har lärt mig att inte tro på folk. Detta kommer inte repeteras igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom det var inte jag som körde eller hade kontroll. Om jag hade kontroll skulle jag inte utföra detta eller andra olagliga saker. Men jag förstår att admins trodde det var jag eftersom platsen var full med folk.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått en enda, och den var en felaktig ban. Min dator dog i mitten av en polis sitavtion. Jag är inte bannad längre. Jag lärde mig att alltid kolla batarin och att vara försiktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte fråga personen utan skulle hämtat min egna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte lita på folk, specielt de jag inte känner. Hämta min egen fordon och inte gå in i någon annans även om de sa ja. Om ni unbannar mig ska jag vara extra försiktig och inte göra något fel, jag ska inte gå in i andras bilar även om de sa ja.
Jag ber om ursäkt för det som hände och det skulle betyda mycket för mig om ni unbannar mig. En gång till, förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka