Accepterad Abdi abbe | Medlem ansökning [Sandberg] (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gizmoo

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198858491873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Andersson

Vad är ditt discord namn? Gizmoo#1337

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Abdullha han är 21 är gammal och bor i Unive han har flytta runt i ganska många stater men han har inte hitta någon lika bra som Unive den staden passar han för det är väldigt fin och det är mycket trevliga och fina personer. Abdi han vill jobba med att vara fixa med bila rhan har drömt om det i många år sen han var liten och även när han har blivit äldre så han sitter och pluggar varje dag för att de ska slå igenom och bli en av de bästa bil mekaniker. Han är väldigt glad över sig han vill liksom att alla ska tycka att han är trevlig och det tror nog han att alla tycker men han kan bli arg å om någon irriterar han mycket och liksom bara övertala han när han för söker prata.

Hans familj har splittas ganska mycket hans pappa har gåt åt ett håll som att droga och sälja men hans mamma tycker det är helt knasigt så mamma jobbet med att vara polis och det är därifrån han vill bli polis hans syster är en väldigt känd kok som laggar mat till flera tusen gester som är ganska kända hon jobbar fast på en matlagnisk skola i USA så Abdi brukar åka dit för att träffa han med hans mamma han har inte så bra kontakt med Pappan det är ju för att han drogar det var väll om Abdi Abdullha

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive så att jag ska kunna bidra till servern med seriös och rolig rp samt kunna jobba inom yrken. Jag har många timmar på FiveM och jag kan alla regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den största svenska servern med mycket spelare, streamers och staffs. Staffsen tar hand om folk som bryter mot reglerna snabbt. RP nivån är bra även fast det är så många spelare inne varje dag. Det finns många yrken man kan jobba inom och dom har många olika bilar som man kan köpa.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om att denna server är väldigt bra med scrips och personer som är på den server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha rolig upplevelse med andra medlemmar. Jag vill lära känna andra och kanske skaffa nya vänner. Ha roliga och bra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt jag vill bli mekaniker med mina andra kompisar och börja RPa bra och bara bli högre och högre upp satt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Tillbaka