- Meddelanden
- 81
- Reaction score
- 13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198858491873/
Ditt Hex-ID: 11000013589d7e1
Vad är din discord tagg? Gizmoo#1337
Vem var det som bannade dig? Tuggumi
Hur lång tid var din ban? 2
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte jag har inte ens pratat ooc och vill gärna se klipp på det.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte vad jag har gjort ens
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig antagligen bannat fel person
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte mina förra bans (tog en annars kunde jag inte skicka)
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag har gjort så kan inte svara
Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte vad jag har gjort så kan inte svara
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013589d7e1
Vad är din discord tagg? Gizmoo#1337
Vem var det som bannade dig? Tuggumi
Hur lång tid var din ban? 2
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte jag har inte ens pratat ooc och vill gärna se klipp på det.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte vad jag har gjort ens
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig antagligen bannat fel person
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte mina förra bans (tog en annars kunde jag inte skicka)
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag har gjort så kan inte svara
Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte vad jag har gjort så kan inte svara
Har du läst våra regler? Ja