Nekad Abdi abbe | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gizmoo

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2006

Vad heter du på discord? Gizmoo#1337

Ditt Hex-ID 11000013589d7e1

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej

Vilken ped ansöker du för? Gangster

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Abdi och är en syrian från irak, och är 21 år gamal med en stökig barndom. Han är född och uppväxt i irak , . Båda hans föredrar lämnade Abdi vid när han bara var 14 månader gammal till grannen och därefter flyttade hans föräldrar från lägenhet de bodde i. Han har inte hört någonting från de efter den händelsen. Detta jagar Samuels tankar idag och han hoppas att en vacker dag få träffa sina riktiga föräldrar. Hos grannen, som nu var hans mamma, var det stökigt. Hela tiden. Varje dag när Abdi kom hem från skolan med dåliga betyg fick han smisk av grannen. Detta skärrade Abdi i 2 år framåt. Abdi hoppade av skolan så fort han kunde och flyttade ut ur det dåliga hemmet hos grannen men tackade hon även fast hon slog Abdi. Detta var eftersom han inte kunde vara sur när han faktiskt inte hade någon annan än henne. Abdi var nu tjugoen år gammal och behövde någonstans att bo. Han undrade först om han kunde bo uppe Norrland men ändrade sig fort när han insåg att han inte hade tillräckligt med pengar. En dag när han surfade på sin gamla trasiga telefon hittade han staden Unive. Han hade aldrig sett någonting liknade. Höga hus och fint klädda folk. Ingenting likt hans gamla stad i Värmland där allt stank och var smutsigt. I hop om att skulle hitta ett bättre liv i staden Unive satte han sig på ett tåg mot Unive city. Han var nervös och hoppades på att det var ett bra val. När han kom fram till Unive så var han väldigt fundersam om vad som fanns att göra. Han såg alla fina bilar och skapade snabbt ett djupt intresse för bilar. Han hade däremot inte vad som krävdes och började därför jobba på Postnord. På hans jobb träffade han sin första kompis i staden. Neo, Neo Eriksen. Neo var väldigt speciell. Han hade av många personer fått smeknamnet snusk Neo Detta tog han däremot inte som en kränkning utan bara gillade läget och det är därför Abdi gillade Neo så mycket. De började jobba tillsammans, festa och hänga med varandra. Abdi förstod direkt att han kom till Unive för att stanna och kommer inte lämna staden tills dagen han dör. Abdi är helt frisk idag och försöker att inte tänka på händelserna som skedde under hans barndom.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag är nogrann inom regler och sådant, Jag kan alla regler utan till och om man blir tagen av polisen så försöker jag att göra det scenariot så roligt så möjligt och dra ut på scenariot istället för att göra det kort och tråkigt, som t.ex när man ska ha ett förhör så är vissa förhör snabba och tråkiga för polisen så jag tycket att man ska dra ut på ett scenario så mycket som det bara går.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? För att jag tycker att min karaktär passar med en ped som är gangster ped, På min ped som jag ska ha kan man ändra tröja och sånt, tycker att tröjan som jag har valt kommer att passa min karaktär samt allt annat på den ped. Om man har en ped så kan ju inte någon annan likna den karaktären för vissa folk försöker ha samma kläder och sånt som andra personer och jag tycket att det är tråkigt så det är därför jag ansöker om en ped.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med min ped karaktär är att inte likna någon annan och vara med unik och att jag ska kunna utveckla min rp med en ped. Jag vill kunna vara mer smal eller tjock än en vanlig karaktär som inte har en ped så om man har en ped så får man ju ha en seriös rp nivå och det tycker jag att jag har. I mitt gäng så hade det varit bättre med en ped för mig för att jag vill vara mer unik än de andra i mitt gäng och jag vill vara med smal och på min ped så ser det ut som att jag är stark, Jag provade min ped i en free roam server och man kan ändra mycket saker på den som t.ex ändra hatt, byxor och tröja. Om jag någon gång går med i ballas jag kan bara ändra min hatt och mask till lila för det kan man på den ped.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka