Accepterad Abdi.A | Medlem ansökning [Casperr999]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi.A

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nico

Vad är ditt discord namn? spiderman9111

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Akmedson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tålamod, snäll, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i Libanon och som tidig ålder blev det krig där som tyvärr hans mamma dog i men han och hans pappa hann och fly från landet innan de blev värre. De flydde till Sverige där de fick en liten lägenhet i Stockholm, Abdi fick snabbt ett jobb men fick inte ganska mycket pengar av de men i alla fall tillräckligt för att betala deras lägenhet och mat. Några år senare blir Abdi trött på att deras jobb betalar så lite och säger upp sig för att hitta något annat jobb men det gick inte så bra men några veckor går förbi och sen blir han erbjuden ett jobb i staden Unive. Han tackar såklart ja för annars skulle han bli av med sin lägenhet som redan va sen på betalning. Han flyttar till Unive med sin pappa och allt går bra fortfarande idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? positivitet, glädje, och vara snäll mot alla som behöver hjälp, jag kommer också ha tålamod om ingen förstår eller inte fattar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska va självisk och att alla ska ha kul och inte bara tänka på vapnen eller pengarna man ska få och istället göra så att samtliga medparten har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har brutit mot vdm men de va för de va en kille som hållde på och skjuta mig men jag behövde försvara mig men jag vet att de va fel och kommer inte göra om de. De som hände va att jag fick 1 timma bann.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft: är att man ska rpa på allt som händer och inte prata om vad man ska göra efter man har spelat utan rpa på tex skador, skottljud osv. Metagaming: är att man inte ska prata dc elle något annat medans man spelar om båda är inne på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? aktiv mycket och är trevlig mot alla.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka