Nekad abdi.2000.2 | Medlem ansökning (e34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abdi.2000.2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ayham

Vad är ditt discord namn? borat.exe

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min gubbe heter borat sadani han är 32 år född 08/08.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min gubbe borat sadani är från kurdistan han flyttade till sverige när han va 4 år gammal sen när han växte upp försökte han skaffa jobb på mekonomen men de gick ej så bra då han blev hemlös och behövde ringa sina kära för hjälp han flyttade in med sin mamma och funderade på att göra snabba pengar med droger därefter gick han med i ett gäng och började göra stora pengar men polisen va på han så han blev tagen av en polis när han va hemma dom stormade och tog han åkte in i 10 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp inget ooc snack vara hjälpsam hjälpa folk vart saker och sånt ligger

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha roligt i ett scenario de blir bara tråkigt om man kör för sin egna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? de har hänt nån gång jag rdm nån för han va jobbig som fan satt och hoppade in i min bil hela tiden så aa jag lärde mig mycket om de jag gjorde [19:36]

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? yes rdm är random death match när man dödar nån utan anledning vdm är när man använder sitt fordon som ett vapen suntförnuft de finns många med de jag brukar använda mig av vi säger jag ska skjuta nån då tar jag på mig mask handskar nlr new life rule är att man ej ska komma ihåg när man har dött man ska tappa minnet från de som hände

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? de finns ej så mycket mer
 
Nekad
Anledning:
Ditt konto & din forumsprofil är alldeles för ny. Din granskning av högre staffs har dessvärre nekats, gå in på servern och spela lite så gör vi en ny granskning.

Du får ansöka igen när du spelat lite på servern. Lycka till nästa gång!
 
Tillbaka
Top