Nekad Abdel Karlsson | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker Lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? bearhunterbosse

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars-Gunnar Eriksson. Lars-Gunnar föddes 1970 och växte upp utan familj. Lars bodde på ett barnhem större delen av sin tid som litet barn men vid 10 års ålder blev han adopterad av en rik familj. Lars-Gunnar uppväxt med hans nya familj var helt suverän, han hade många vänner och snälla föräldrar som gjorde allt för att han skulle ha de bra. Lars-Gunnar är en mycket rolig, glad och intressant person som har stort intresse för bilar. Lars-Gunnar i vuxen ålder hade ett stort bråk med sina föräldrar och har nu ingen kontakt med dom. Han tappade sitt jobb och i tillfället är han desperat sökande efter ett jobb. Lars-Gunnar älskar kött och anser att dom som inte tänker samma är helt från vettet, han hatar veganer. Men han hatar inget mer än va han hatar miljöaktivister. När det var miljöaktivister som hade limmat sig fast på e18 så hoppade Lars snabbt ut bilen och slet av dom från vägen. En bilist i kön filmade händelsen och klippet på Lars-gunnar blev viralt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och välutvecklad rp. Under mitt rp vill jag göra det på ett seriöst sätt där jag vill få alla som är med i scenariot att ha det lika kul som jag själv. Mitt mål är att alltid utveckla min rp nivå med spelarna på servern! Samtidigt kan jag bidra med sköna karaktärer till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att båda parterna ska ha kul under scenario. T.ex om jag gör ett bankrån att man inte tar den snabbaste bilen och under ett snut jag att man t.ex kraschar och helt enkelt låter polisen arrestera mig

Hur hittade du Unive? Genom vänner som spelar på unive och youtube

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka