Inaktuell Abdel Karlsson | Medlem ansökning [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker Lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199060142107/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? SuviET Patrick#7888

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdel Karlsson. Abdel växte upp i en stor familj som levde i ett litet och väldigt trångt hus. Han fick dela rum med sina tre syskon. Abdels dröm när han var liten var alltid att växa upp och bli chef på något försäljnings företag. Abdel kämpade hårt i skolan för att få bra betyg. Vilket han lyckades med. Abdel är född 1990-01-23. Abdels mamma dog i en hemsk trafik olycka när han var 10. Innan hans mamma dog lovade Abdel sin mamma att han en dag skulle jobba som bilförsäljare och tjäna bra med pengar. Abdel gör nu allt förr att leva upp till han löfte och göra hans mamma stolt. Min karaktär älskar bilar. När Abdel var liten Brukade han alltid hjälpa sin pappa på jobbet. Pappan jobbade som bilmekaniker. Det var så Abdel lärde sig om billar och också därför han vill bli bilförsäljare. Abdel ville alltid i ung ålder pimpa och trimma bilar. Bilarna behövde inte vara nya men han gjorde dom oavsett snygga. Han kunde inte pimpa eller trimma för mycket eftersom hans familj inte hade så mycket pengar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en rolig grabb som gillar att skämta om saker. Jag ska bli medlem på unive för jag vill hjälpa folk med deras bilar eller annat. Jag brukar också hitta folk längst gatorna dom brukar jag fråga om dom vill ha skjuts någon stans det gör jag för dom ska känna sig välkomna i Unives community så alla ska känna en så bra Rp känsla som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns flera roliga jobb man kan välja mellan vilket är väldigt bra och gör det roligare. Jag tycker också att ni staffsen gör ett riktigt bra jobb så det finns många olika jobb att välja mellan. Den här server har en väldigt bra RP känsla vilket också är en anledning att jag valde den.

Hur hittade du Unive? Min kompis lirar mycket på Unive och rekommenderade serven till mig. Sen finns det streamers jag kollat på som kört på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp min min karaktär så jag kan bli egen företagare och få flera nya vänner i rollspelet. Det största målet jag har är att vara en del av seriöst rp och ha kul. Jag vill att alla ska få ha kul på servern. Det är ju därför vi spelar för att ha kul inte för att bråka med varandra Jag vill också höja rp:nivån på bilar bland annat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag tycker seriös rp är viktigt precis som på denna server. Jag vill också lära kanna nya personer på servern vilket är väldigt kul att jag redan gjort. Mina mål är dock ganska uppenbara. Att ha kul och att alla ska få känna en så bra rp känsla som möjligt. Jag vill också hjälpa till så att alla kan ha det bra och ha roligt på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej,Unive är den ända servern jag testat. Det kommer nog vara den jag kör på ett bra tag till.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka