Nekad Abd1 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abd1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? £ 𝘼𝙗𝙙𝙞#6415

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Benny Anderson, 53 år gammal. Han levde ett relativt lugnt liv i norr, men nu vill han lämna den lilla bergsbyn och åka till storstaden för att pröva lyckan! Benny har alltid varit "byns gamle man", men han tål det inte. Bennys största mål i livet är att bli känd och bli en kändis.

Han minns inte så mycket av Bennys uppväxt, förutom att hans föräldrar dog tidigt i Bennys liv. Benny flyttade mellan många barnhem och fosterhem, men passade aldrig riktigt in. Än idag är Benny fortfarande livrädd för att inte kunna smälta in i mängden, även om det inte går så bra!

Vad gör min personlighet unik?
För det första är Bennys röst väldigt speciell, många rp har sin egen röst, men min är det inte, jag använder grov och mörk röst för att göra olika situationer mer spännande och intensiva.

Benny är också 53. Han är ingen vanlig 22-årig karaktär, utan en gammal man med rik livserfarenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem på servern för att när jag spelar FiveM vill jag få maximalt utbyte av min rollspelserfarenhet. Genom att bli medlem kan jag uppnå detta på ett mycket enklare sätt. Jag vill också bli medlem för att kunna delta i whitelistade jobb, såsom Vianor, bilfirmor och polisyrket. Dessutom önskar jag att bli medlem för att kunna försvara mig själv. Jag är inte typen som startar slagsmål, men om någon skulle angripa mig, vill jag självklart kunna försvara mig. Jag strävar efter att bli whitelistad för att kunna ta mitt rollspel till nya höjder här på Unive och ha lika roligt som alla andra omkring mig, vilket gör att de tycker att det är kul att rollspela med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Huvudsyftet med rollspel är att ha kul, inte att försöka vinna. Det är viktigt att komma ihåg att inte bli arg bara för att man förlorar. Det kan inkludera att förlora ett vapen eller misslyckas med ett uppdrag. Istället bör fokus ligga på att ha så roliga rollspelsscenario som möjligt och njuta av upplevelsen tillsammans med andra spelare.

Hur hittade du Unive? Spelat här innan för ett bra tag sen

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka