Accepterad ABCKlubben | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCKlubben

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? king.kong123

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Olsson. Han är född den 4 maj 2000 och har haft en tuff uppväxt då en större del av hans familj har gått den kriminella vägen. Johan har aldrig egentligen varit intresserad av den kriminella världen men i ung ålder blev han tvingad att jobba för dem äldre. Han behövde göra små jobb som dem kriminella inte hade tid för. för ungefär 5 år sedan tog han sig ur från det kriminella o ville startar om på nytt. Han bestämde sig att följa sina drömmar. Johans drömjobb är att jobba med fordon då han alltid älskat bilar. Johans pappa var mekaniker innan han dog o nu vill Johan följa sin pappas fotspår. Han har alltid varit den trevliga o snälla personen i kompisgängen o har väldigt enkelt att prata med nya folk. Johans mål med jobbet är att bli så högt uppsatt som möjligt o lyckas köpa hans drömbil, Nissan GTR.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat i ungefär 2 år o har spelat på flera olika servrar. Inom RP fokuserar jag mycket på att det ska vara roligt från dem båda sidorna o att inte bara en har kul i scenariot. Jag är även en person som föredrar längre o mer utvecklade scenario då det är mer intressant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag nämnde det innan o det menas med att båda sidorna från ett scenario ska tyckte det är kul/intressant. Detta är väldigt viktigt då detta leder till att scenarion blir längre o bättre.

Hur hittade du Unive? Har spelat på unive tidigare o har även sätt det på Youtube/Twitch/tik tok.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka