Accepterad ABCKlubben | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCKlubben

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109230933/

Ditt Hex-ID: steam:1100001447bd155

Vad är din discord tagg? Antons måleri AB#0677

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag körde över en person som försökte skjuta mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min vän körde runt med en bil, under denna tiden var jag icke medlem och min vän var kriminell. Så allt började med att jag och min vän åkte till hans hus för att byta bil då våran var påväg att gå sönder. Men när vi kommer dit så skjuter 2 andra mot oss och min vän hoppar ur bilen för att försöka skjuta tillbaka men blir träffad o åker ner i backen. Jag väljer då att köra över han som skjöt för att försöka hjälpa min vän så han kan springa in i huset. Detta var länge sedan o skulle gissa på ungefär 4 månader sedan. Och jag vet mycket väl om att man ska inte använda bilar som sitt vapen men de var de enda jag kunde komma på för att hjälpa han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ingen felaktig ban då jag vet mycket väl om att jag gjorde fel, dock tycker jag att jag hade kunnat få en varning istället för en P-ban. Men jag vet också om att det e staff teamet som gör alla beslut och jag skulle inte säga att bannen var felaktig då jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för länge sedan. Har varit P-bannad en gång förut men de var för att vi skjöt alldeles för mycket och fortsatte fast vi fick varningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat köra där ifrån då jag redan satt i bilen med motorn igång. Och jag tror allt hade slutat bättre ifall jag bara hade dragit men dum som jag va så försökte jag hjälpa till. Och jag vet också om att man inte borde umgås med kriminella när man inte är de själv men jag tänkte inte på de när vi väl träffades

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man alltid ska hålla sig till reglerna som e satta av staff teamet och i framtiden ska jag inte göra något liknande och inte umgås med kriminella om jag inte är de själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka