Nekad ABCD | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCD

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? abcd_234

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex och är en man på 25 år, han är väldigt snäll, omtänksam och glad. Han hade en bra uppväxt där hans föräldrar var egenföretagare och var väldigt rika, de levde på lidingö. Han fick bra betyg i skolan och hängde med rätt folk, sen gick han polishögskolan när han blev större också vilket var väldigt bra för Alex, nu vill han ta ett stort steg i livet och vill bli polis, han vill flytta in till staden Unive där han kommer jobba hårt och göra allt som krävs för att minska på kriminaliteten i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå där ingen gör regelbrott och när de väl gör det kommer jag reporta, även kommer jag att sprida glädje i rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte spelar någon roll om vem som vinner ett scenario, alltså att man kan göra ett scenario där man vet att motparten kommer vinna men man gör scenariot endast för att alla ska ha kul. Alltså gör man inte scenarion bara för att man själv ska vinna.

Hur hittade du Unive? min kompis

Nekad utveckla Berätta om din karaktär.
Du kan skriva en ny ansökan om 12 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka