Nekad ABCD | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCD

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199246632200/

Ditt Hex-ID: 11000014cac6508

Vad är din discord tagg? ola04884

Vem var det som bannade dig? lallish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-26 154146.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa rasistiska saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på marja lisas och började bråka sedan sa en rasistisk sak som var att ut från mitt land för han snackade skit om sverige

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och ber verkligen om ursäkt för det jag sa lite kanske kränkande ord vilket jag ångrar väldigt mycket även var det här rätt så länge sen och jag var mindre och mindre mogen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det var det inte men jag har mognat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte sagt det där utan kanske sagt jävla idiot och inte något som kan vara rasistikt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte säga några rasistiska saker alls som sagt ber jag vekrligen om ursäkt och det var längesen så jag var liten och omogen men har mognat till mig nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka