Nekad Abbzzz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198374160140/

Ditt Hex-ID: 110000118ab870c

Vad är din discord tagg? Ville#8083

Vem var det som bannade dig? BY G

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom att jag stängde ner fivem när jag dog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget sen så hoppade en kille in i min bil och började säga grejer som man ej borde få säga sedan så åkte jag till det röda garaget och gick ut ur bilen sedan så tog jag upp min pistol och då sprang han fram och började slå mig tills jag dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban eftersom att jag försökte förklara att jag stängde ner fivem eftersom att jag skulle hoppa support för att personen höll på och lalla och då trodde staffen att jag c-loggade, visst det kanske klassas som c-loggning men jag gjorde detta då jag bara hade en skärm och visste ej hur jag tog upp dc när jag har fivem uppe.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad när jag snodde en bil öppet på torget som icke-medlem men då kunde jag ju inget heller och jag hade ej läst era regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta tills timern vart ute eller så hade jag kunnat skriva en report i chatten. Om jag blir unbannad så kan jag lova att detta aldrig mer kommer att hända igen och det var väldigt dumt. Men som sagt visste jag it hur jag skulle göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig ganska mycket efter denna ban och jag har valt att kolla igenom reglerna rätt så många gånger också bara för säkerhetsskull.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, detta förstår jag till hundra procent det kan ju inte vara roligt om nån unge sitter och spammar en om att deras banöverklagan ska bli läst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka