Accepterad Abbzzz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198374160140/

Ditt Hex-ID: 110000118ab870c

Vad är din discord tagg? Ville #8083

Vem var det som bannade dig? Challe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade skrivit i ooc när jag var död och det var värkligen ett misstag jag ångrar det väldigt mycket och om ni skulle kunna unbanna mig så kommer aldrig detta hände någonsin igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompisar var ute och åkte i min bil och vi var på väg till ett ärende eller alltså ett möte och sedan så kommer några från ett gäng och börjar hota oss och då så tog jag fram vapnet men sköt ingenting och sedan i just samma sekund så börjar de att smattra oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen ingen felaktig ban utan att det var jag som gjorde ett grovt fel som man inte ska göra. Detta var ett misstag som jag begick och alla gör ju misstag det är ju så det är sedan så måste man tänka sig för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har då blivit bannad en gång då jag var helt ny på servern och jag hade inte ens ett medlemskap och då hade jag ju inte heller läst reglerna. Den gången vart jag bannad för att jag stod och tjuvkopplade någons bil på öppen/allmän plats och det var inte så jätte smart, jag skulle ha läst reglerna innan jag började köra även ifall att jag inte var medlem. Oavsett om man är medlem eller ej så ska reglerna läsas noggrant och de ska följas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag blev ju dödad som sagt då och då började jag skriva i ooc till min kompis att han skulle hjälpa mig för fick adrenalin kan man säga för har inte varit med om skottlossning innan mot mig och mina polare. Sedan så är min kompis inte jätte duktig på spelet så behövde hans hjälp. Men detta var ett jätte dumt misstag och jag kan lova att blir jag unbannad så kommer detta aldrig att ske igen och så ska jag läsa igenom reglerna en extra gång bara för att verkligen ska sitta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig något efter min ban och det är att oavsett om man blir dödad så ska man inte försöka bli räddad genom att skriva i ooc-n och vara rädd att man ska bli av med sina saker t.ex. eller att man bara inte vill dö helt enkelt. Detta var ett misstag och det här kommer aldrig att ske igen det kan jag lova. Sen så kommer jag börja ta det mer lugnt i sådana situationer och så ska jag kanske inte häller dra mig in i såna situationer om jag inte klarar av att hantera de. Dessutom så ska jag vara väldigt försiktig och istället för att dra fram mitt vapen så kan jag istället ta det lite mer socialt och snacka igenom det istället för att försöka skrämma han direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, detta förstår jag verkligen. Det kanske inte är så jättekul att få 100 stycken chattar av folk som vill att man ska läsa ens banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka