Nekad Abbzzz | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198374160140/

Ditt Hex-ID: 110000118ab870c

Vad är din discord tagg? Ville #8083

Vem var det som bannade dig? Challe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev i ooc när jag var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompiasr var ute och åkte i våran bil sedan så kom det några från blåbärspattrullen och började hetsa med oss och sedan siktade ja vapen men sköt inget och sedan så började de spreja skott mot oss och då blev jag träffad och dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att jag gjorde fel men fick sådan stress när jag dog för vi var påväg in i ett ärende så jag fick sån stress att jag började skriva i ooc till min kompis att jag var död och att han skulle ta mig till sjukhuset bara så att han vet det och inte håller på och lallar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger tidigare en gång för att jag stod och tjuvkopplade en bil på öppen plats och som icke-medlem men då så hade jag inte ens läst i reglerna och va helt ny på servern och den andra minns jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat lugna ner mig för jag fick ju sådan stress att jag började skriva i ooc-n så jag inte skulle dö helt och hållet för som sagt så var vi på väg till ett ärende/scenario. Sedan så erkänner jag att jag har gjort ett fel och detta kommer aldrig hände igen sedan så ångrar jag det väldigt mycket och jag har lärt mig av detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag ångrar det som sagt väldigt mycket och nu förstår jag och har lärt mig at jag inte ska göra så igen även i situationer där man blir stressad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 100%

Varför ska du sitta och försöka påverka scenariot med att skriva ooc vad de ska göra?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka