Accepterad Abbzzz | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198374160140/

Ditt Hex-ID: 110000118ab870c

Vad är din discord tagg? .vilmer123

Vem var det som bannade dig? BY G!

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämnade servern precis när en kille slog ner mig tills jag dog för att jag skulle hoppa support då jag ej visste hur man tog upp dc samtiditg som ja va ingame. Jag valde att hoppa support för att han fear rp samt suntförnufta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod med min bil på torget och väntade på en vän då från ingenstans hoppar det in en ickemedlem i min bil och väljer att säga fula saker samt ooc in game då valde jag att köra till det röda garaget då han snackade skit om mig ¨ingame¨ . Vi kom fram till garaget jag hoppade ut och riktade då helt plöstligt tar han fram ett baseboll trä och börjar slå mig när jag höll i en pistol så där fearrpa han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte inte att det var en felaktig ban för jag kan förstå att staffsen tror jag spelar för makt och pengar men detta är ej sant och de tror att jag c loggar så jag förstår den personen som banande mig till 100%. Jag själv om jag hade varit staff så hade jag också bannat en person ifall att den lämnat när den dör. Så av denna anledningen så valde han att banna mig. Jag försökte säga i dc till staffen att jag lämnade för att hoppa support då jag ej visste hur man gjorde. Men staffen värkade ej tro mig:

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för typ suntförnuft en gång och den andra vet jag inte. Jag har 100% lärt mig av mina bans och nu har jag varit bannad i ett halvår och har ej haft något att göra under denna tid men nu valde jag att ta tag i detta och försöka att göra en banöverklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva /report istället för att lämna då jag kunde förstått att c-logg var nog den förste saken som kom till tanken bland denna staff. Jag ångrar detta väldigt mycket och skulle jag bli unbannad så kommer aldrig detta att ske igen:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har värkligen lärt mig efter min ban då jag har haft det riktigt tråkigt när mina vänner suttit och kört på unive och jag har bara suttit och tänkt på vad jag kunde ha gjort annorlunda istället för att lämna så fort jag dog. Nästa gång en sådan här sak händer så kommer jag veta hur man tar upp dc samtidigt då jag nu har två skärmar och jag kan också skriva en /report då jag vet att staffsen är snabba när det gäller reports.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår detta till 100% för det kan ej vara roligt att ha folk som sitter och spammar i ens pm när man sitter och gör staff jobb samt att folk ska sitta och be om att man ska läsa deras banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka