Nekad Abbzzz | Ban Överklagan [Adaam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536767098/

Ditt Hex-ID: 11000015df7807a

Vad är din discord tagg? M12s

Vem var det som bannade dig? Adaam

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, han valde att banna mig för han tyckte att jag powergamea när jag körde upp för berget i typ 20 km/h även fast jag sa aj och rpa på mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i skottlossning men åkte där ifrån för att hämta ny bil då våran hade punka och ingen jagade oss eller något då vi dubbelkollade, sedan kör vi upp för vårat berg då våran grind till huset alltid är fuckad så vi tog bergvägen och sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, detta var en felaktig ban eftersom att ja rpade på mina skador antagligen glömde att hålla in n, har ingen aning men jag kan svära på att jag rpade på mina skador, detta var en felaktig ban eftersom att jag rpade på mina skador men kanske glömda hålla in N men är helt säkert på att jag höll in N. Jag gjorde säkert fel om jag glömde hålla in N när jag rpade på skadorna, sedan var detta under ett scenario påstår jag då vi skulle tillbaka till händelsen men han bannar mig ändå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare eller bara på mitt gamla steam konto men inte någonting på jätte länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat tänka på att hålla in N men eftersom vi nyligen hade blivit skottade emot så var jag stressad samt behövde köra bilen och hinner ej hålla in N samtidigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag måste kanske tänka på mer vart jag kör och prata med staffs om våran grind att vi vill byta lås osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, detta förstår jag till hundra procent det kan ju inte vara roligt om nån unge sitter och spammar en om att deras banöverklagan ska bli läst.

Nu tror jag inte du förstår.. du åker med en M3mafia upp på ett berg, en m3a irl hade verkligen inte klarat av det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka