Accepterad Abbybabby | Medlem ansökning [IKLN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbybabby

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? TH3LLAN

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Alvin Ohlsson är en unik man som har bott i Malmö hela sitt liv men nu nyligen flyttat till Unive. Han har haft det ganska svårt i sin uppväxt då han redan som treårig blev lämnad av sina föräldrar. Som tur är fanns hans bröder där för honom och uppfostrade honom till den man han är idag. Eftersom hans bröder hade ett stort intresse för bilar så följde detta intresset med till Alvin. För tillfället har Alvin skaffat sig ett jobb hos DHL i sin nya hemstad där han kör ut paket till stadens invånare men hans ambitioner ligger i att jobba med bilar som mekaniker. Alvin är även en väldig glädjespridare och kärlekstjusare som nu han söker en kvinna som är runt 20 års åldern. Men en sorglig historia är att han blev utvisad ur landet och inte fick komma tillbaka men en dag så fick han det! Han ansökte till presidenten om att komma tillbaka och han sa att Alvin var välkommen tillbaka till Unive. Han har just nu inget jobb. Alvin har tyckt det var väldigt roligt att vara tillbaka i staden Unive och lära känna nya personer och ha roligt med nära och kära, men nu är Alvin inte medborgare och han kan inte jobba på såna fin ställen som han gjorde innan när han inte är medborgare. För man behöver vara medborgare för att jobba med såna fin jobb med hög lön så han skulle jätte gärna bli medborgare så fort så möjligt så han kan fortsätta med det han älskar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög seriös RP men också kreativ och rolig RP skapa roliga och högt seriösa scenarion. Man kan också dra ut på scenariona så dem blir roligare och mer rp. Du kan även bidra med att vara snäll och inte säga fula grejer på allmänna platser för det gör man inte och då är det sunt förnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I roleplay handlar det inte alltid om att man själv ska vinna, man ska skapa ett så realistiskt scenario som möjligt även om det innebär "förlust" för dig själv. Den egentliga vinsten för alla är en hög rp nivå på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst på men jag har också erfarenhet av andra servrar. Tex på regler finns det vdm, rdm, nlr, Fear rp.a Vdm är veichledeathdamage det är när någon kör över dig och dödar dig med ett fordon utan anledning. rdm är när någon dödar dig utan anledning. nlr är när du dött och du kommer ihåg vad som hände innan du dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Började rpa med min bror för några år sedan och har lärt mig mycket sedan dess. Han lärde mig hur det gick till och vad rp handlar om.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror att jag kan tillföra bra rp trots min unga ålder, allt jag ber om är en chans.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka