Accepterad Abbybabby | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbybabby

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387627443/

Ditt Hex-ID: 11000015513cfb3

Vad är din discord tagg? TH3LLAN#4785

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-26 212856.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag scelogga efter 5 min när jag hade drunknat för jag trodde man kunde lämna istället för att respawna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra rånade sen körde vi iväg och vi körde ner på stranden och fick fel sladd och körde i havet och mina två andra kompisar drunkna och jag simmade iväg men sen råka jag trycka space och jag dök under vattnet sen dog jag och väntade 5 min sen istället för att respawna lämnade jag och det var såklart fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde så klart fel för jag scelogga men det blev ett missförstånd för jag trodde man kunde lämna när det hade gått 5 min och jag skulle istället respawna och sen lämna men jag lämna först och det var mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag emoteabuse igenom en cell för ingen kom och öppna i fängelset men jag skulle istället kallat på en admin.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lämna direkt utan respawna eller vänta på att sjöpolisen kom ner och hämtade upp mig så hade vi kunnat fortsätta scenariot och det skulle blivit roligare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska aldrig lämna först ska vänta tills jag kan respawna och göra de sen lämna eller bara forsätta scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, allt jag ber om är en chans.

@kevinchang07

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka