Accepterad abbev84 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbev84

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199074404586/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Pääärriis#1152

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär har precis gått ut gymnasiet/ har varit arbetslös i 1 år och skulle nu vilja träffa mer polare och skaffa jobb. Han har bott ute på landet tills han nu flyttat in till storstaden för att lättare hitta jobb, nu när han ska fylla 22 så vill han även försöka hitta en tjej och skapa familj. Och vill gärna påbörja sin träning igen efter ett upphåll på nästan 1 år. Calle som han heter eller egentligen Calle Carlsson är även intresserad i bilar speciellt de vanligare bilmärkena e.tc BWM, Volvo och Merza. Detta är Calle Carlsson

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just jag bli medlem? Jo för att jag vill kunna hjälpa till med servern som att skapa event uppdatering osv. Jag kommer även vara vaken en hel del där det också kommer kunna leda till om jag jobbar på t.ex polisen så kommer jag kunna lösa brott och hålla staden säker!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra en hel del, eftersom jag själv skulle säga att jag är ganska bra på att rollspela då jag har varit med i en film där jag rollspelade en karaktär. Och sedan har jag en del timmar på GTA och FIVEM.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela eller RP så att båda parterna ska kunna vinna, dvs att båda ska tycka det är kul och inte bara den som vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av flera kompisar som tyckte den var bra! Så då vill jag testa Unive då även jag tycker att den ser bra ut och det är många online

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka