Nekad abbev84 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbev84

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199074404586/

Ditt Hex-ID: steam:1100001426868ea

Vad är din discord tagg? Pääärriis#1152

Vem var det som bannade dig? Razik

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230123_163656.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ljög och förfalskade saker som jag inte skulle göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle försöka få krim gratis genom gänguppköp men det var en dålig idé som gick åt skogen, sedan ljög jag i support om att jag ej har fått krim roll i dc men ic och försökte få krim genom det, Sedan blev det inte bra detta känns inte bra inom mig och vet ej vad som flög i mig när jag gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett stort fel!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var copbait och jag körde förbi ett rödljus sedan när polisen stannade mig så ville inte jag stanna för jag hade ont om cash så jag drog och blev bannad för copbait. Jag har lärt mig väldigt mycket av den bannen att man ska ta det lugnare i trafiken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha kommit på en sån himla idiotiskt idé. Att förfalska saker samt ljuga, och om jag skulle ha backat tiden så skulle jag vara ärlig och inte förfalska eller bara skita i att vara krim.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer att vara ärlig med allt som sker och inte ljuga för staffs samt förfalska saker, och hålla mig till en laglig rp inom servern och skita i krim. Så kan det inte gå fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka