Nekad Abbetabbe123 | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbetabbe123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199046995562/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albin#9823

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Frank Larsson är 24 och kommer ifrån linköping och är uppvuxen i en normal svensson by med en stabil familj med en lite högre ekonomi än de flesta, han gick i en vanlig svensk skola och gick ut skolan men normala betyg och fortsatte studera men efter ett tag så hoppade han av skolan och började tjäna egna pengar genom att investera i aktier samt dropshiping, han har nu flyttat till en ny stad för att få en ny kariär. undra vad som kommer hända frank? kommer han fortsätta va en bra kille som innan eller kommer han dras in i andra saker som inte är riktigt lagligt? de får vi se:)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill få tillgång till mer på discord servern och bättre rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att mina kompisar har rekomenderat denna serever, och säger att det är lätt sveriges bästa RP server och jag vill börja med RP och jag tror att den här servern är väldigt bra att spela på när det kommer till svensk RP,eftersom att det är bra med personer som är äldre och dem vet nog hur man rpar bättre.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekomenderad av min polare som sa att jag skulle börja spela five m och rekomenderade Unive som server,och youtube/twitch streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att nå så hög rp som möjligt och göra sjävla servern bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att försöka få servern bättre och roligare rp.Jag kommer aldrig bryta reglerna och följa dem hela tiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope!

Senast ändrad:
Tillbaka