Antagen Abbeno1 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ola063124

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Ab

Vad heter du på discord? ola063124

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001704e8d40

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar väldigt mycket inprincip när jag kommer hem tills jag går och lägger mig. finns vissa dagar då jag prioriterar privat liv men i nuläget så har jag ett stort intresse av att spela på unive,

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 månader ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/layzlfScizNSqj0SP?invite=cr-MSxLaXcsNDE4MTM5NjM4&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att städa upp servern medans man spelar tex om jag ser ett regelbrott så kan jag sv banna eller om någon springer runt och lallar då kan jag kicka dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vill vara med och hjälpa till eftersom staffs har så mycket att göra så vill jag hjälpa till så mycket jag kan och underlätta arbetet för staffs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om man abusar sina perms som att tex banna eller kicka någon under ett scenario för att vinna scenariot eller om man skriver till en sjukvårdare ooc och be dom ta bort krycka. helt enkelt använda det för ens egen fördel istället för att använda det till at hjälpa till

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka