Accepterad abbenaji01 | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbenaji01

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Användarnamn: abbenaji01

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199079321284/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: abbenaji01

Vad är din discord tagg? #6571

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? GZ abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte fakstikst blev själv förvåand över detta för att det var barnen som gjode fel inte jag, dom slog mig på GZ plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på maja lisa och skulle köpa bil och dom kom två barn fram till mig så en av barnen hade knivar på sig och sen sa att jag var handikapp och då fick jag en permanet bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det var för att jag gjorde absolut inget fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket och vad som är rätt och fel i denna staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte prata med barn mera.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte va nära barn mer eller prata me dom efter det som hände.

Har du läst våra regler? Ja

Hej!

Kan du förklara lite mer om vad som har skett precis efter du blev bannad? Jag förstår inte riktigt vad du menar, rånade barnen dig på greenzone? Utveckla gärna så det blir lättare för mig att slutligen kunna göra en bedömning.

Baren hetsade mot mig på maja lisa och jag svara tillbaka att dom va snorunge och sen fick en bann direkt

Jag kommer inte ihåg exakt vad jag sa men det är inte okej att dom ska slå utan någon anledning och nu har jag lärt mig och tagit del av detta han va utanför bilfirman och visade mig sina knivar och jag blev ju bara rädd och sprang iväg för att jag ejj ville dö för att jag inte ville förlora mina grejer. Så kan vi lösa detta på bästa setet.

Jag vill ju liksom bara komma tillbaka för att jag har ju precis börjat bygga upp mig och trivs så mycket där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka