Accepterad Abbelito | Beslut Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbelito

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Ditt discord namn: steve.g1

Ditt Hex-ID: steam:11000011acfead0

Vad för typ av beslut gäller det? poäng

Vem/vilka tog beslutet? GT

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs eftersom jag bröt mot Fear RP-regeln. När polisen hade fått stopp på mitt fordon och riktade vapen mot mig valde jag ändå att försöka köra därifrån istället för att ge upp och följa deras instruktioner. I den situationen borde jag/min gubbe ha varit rädd om sitt liv och förstått att det inte var realistiskt att försöka fly. Jag förstår därför varför mitt agerande bedömdes som regelbrott och jag inser i efterhand att jag borde ha hanterat situationen annorlunda.

Hur är beslutet felaktigt? Jag inser nu varför jag blev avstängd, och jag förstår i efterklokhet att mitt beteende i den här situationen inte stämde överens med spelreglerna. När polisen lyckades stoppa bilen och riktade sina vapen mot mig, borde jag ha stannat kvar, klivit ur fordonet och följt deras order istället för att försöka köra iväg. I den stunden var mitt tänkande inte klart, och jag fattade ett felaktigt beslut. Det var aldrig min avsikt att förstöra rollspelandet för andra eller att undvika situationen. Jag inser att mitt agerande kan betraktas som Fear RP, eftersom min karaktär borde ha värderat sitt liv högre när flera poliser hade vapen mot mig. Efter denna händelse har jag gått igenom reglerna igen för att bättre förstå hur jag ska hantera liknande situationer i framtiden. Jag ser detta som en erfarenhet som jag kan lära mig av, och om jag får möjligheten att återkomma, kommer jag att tänka mycket mer på realistiskt rollspel och reglerna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: GT har bevis tro jag var ca 2 veckor sen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka