Nekad Abbelabbe43 | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbelabbe43

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092453500/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Edlund

Vad är ditt discord namn? Abbelabbe43#7776

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter PUMBAA PUMBAA. Jag tycker att det var ett konstigt namn mina föräldrar kom på. Men efter jag börja växa och bli äldre och kunde börja prata och förstå. Då sa mina föräldrar till mig att det första ordet jag sa var PUMBAA. Det kom från lejonkungen och pumbaa var min favorit. Jag fick inte ens mina föräldrars efternamn. Jag blev lite sur men samtidigt tycker jag det är coolt att vara lite speciell. Jag blir 21 år i år och har många intressen. Jag gillar billar och skulle alltid ha vilja jobba med bilar eller ha ett riktigt jobb. Jag är lite blyg och är väldigt ödmjuk men kan ofta bli arg, jag blir oftast arg när någon irriterar mig eller mobbar mig. I min skolgång har det gått bra förutom att mitt namn har varit i stor skillnad till de andra. Det var några tuffa år men sen flytta vi till Unive. Här har alla varit snälla och gillar och uppskattar folket i denna stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill hjälpa till med de stora företagen för att släpa det höga trycket eller bara vara där och göra Unive till en bättre stad.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en rolig server därför alla tar den på allvar. Det är roligt att spela med kompisarna och få ta en del ut i det riktiga livet med bilar och olika främlingar. Det får mig ett lugn av att spela på Unive. Jag tycker just Unive skiljer sig från alla andra eftersom den är bra mycket bättre support/moderatorer som sköter om servern bra. Discorden är också väldigt bra för att ta hjälp när man har problem.

Hur hittade du Unive? Jag och mina kompisar ville testa ett nytt spel och då ladda vi ner fiveM och gick genast in på Unive. Det var min första och var väldigt roligt att testa på något nytt. Sen den dagen så har jag bara spelat Unive och nu vill jag ta spelet till en annan nivå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har alltid velat ha ett riktigt jobb hjälpa andra och ha kul. Jag vill ta mig så högt det går för att göra servern bättre. Mitt mål är alltså att höja kvalitén och ha en rolig tid när jag spelar!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt göra servern till en bättre plats och ha roliga snack med andra karaktärer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar endast Unive för jag tycker att den är den bästa!

Nekad, Bra ansökan allmänt men utveckla varför du ska bli medlem!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka