Dubbelpost Abbelabbe43 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbelabbe43

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092453500/

Ditt Hex-ID: steam:1100001437BD07C

Vad är din discord tagg? Abbelabbe43#7776

Vem var det som bannade dig? Det var 8Dumle som bannade mig

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming, suntförnuft, lallar ~^8Dumle.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har svårt att tro att han banna mig för att säja "Walla vad gör du". Jag och min kompis åkte och så såg vi 8Dumle drifta mitt i vägen jag körde bara förbi och sa "walla vad gör du"-på skämt alltså.DEt är nog största andledningen att han valde att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde lugnt på vägen upp till SCAN mitt ute i ingenstans så åkte vi förbi någon som driftar mitt på vägen. Det var antagligen 8Dumle då sa jag på skoj "Walla vad gör du". Efter att åkt nåra hundra meter insåg jag att jag hade kört fel. Den bästa vägen för att ta sig fram var att köra en genväg på en liten kulle. När jag väl passerat kullen så var det som om att jag körde på något hela tiden. Tillslut så gick min bli sönder och jag blev arg för jag kunde inte ta mig där ifrån men innan jag äns han å tänka så blev jag bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var ett felaktigt ban för en såndan där liten grej. Om han nu skulle banna mig så behöver man inte banna i 7 dagar. Nej jag tycker inte jag gjort något fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förr. Jag försöker spela så bra RP jag kan!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle absolut inte sagt "Walla vad gör du" och inte genat över kullen. Det är allt jag troligen kunde blivit bannad för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa, inte säga onödiga saker och köra ordentligt på vägen. Och alltid ska man spela 100% RP.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka