Nekad Abbelabbe43 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbelabbe43

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092453500/

Ditt Hex-ID: steam:1100001437BD07C

Vad är din discord tagg? Abbelabbe43#7776

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lalleri, rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag, hamnade i fängelset och blev lite ivrig. Jag och en annan kille hade en fight och det spåra ur. Jag förlorade första fighten men sedan van andra och sedan så blev det svart och jag blev bannad. Ja, de valde att banna mig för att jag lalla och hade kul. Efter som jag hamnade i fängelse så tänkte jag att det inte var så strikt och jag klantade till det helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan grabb hade fight och det sluta med kaos. Jag van sista rundan och senare blev bannad på grund av lalleri rdm. Jag var inte noga nog och ångrar allt det var så himla dumt att göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inget felaktigt ban. Det var jag som gjorde fel. Jag gjorde fel för att jag fighta och lalla runt i fängelset.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förr. Jag har haft en bann som var om powergaming och en annan som var något liknande. Jag har tagit lärdom av bannsen och ångrar allt. Det jag tog lärdom var att man ska leva sig in i spelet och inte säga onödiga saker, som inte behövs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle acceptera att jag var i fängelset och inte börjat slåss med de andra grabbarna. Jag ångrar allt så mycket. I efter ´hand så skicka min kompis en bild på chatten och där stod det att jag skulle sluta slå annars blir det ban. Så jag skulle hålla koll där också, det jag fick höra också av min kompis var att han grakke sa sluta. Jag hörde inte det heller och blev bannad. Det är mycket jag gjort fel som jag skulle ha gjort rätt och ber om förlåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ska aldrig rdm,a någon eller göra något dumt. Jag skulle varit uppmärksam och kollat chatten och lyssnat noggrannare på vad han sa. Det är det jag tar lärdom från denna ban. Och som sagt så ångrar jag det!!

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Skriv allt du blev bannad för. FailRp, suntförnuft lallare och Rdm. Välkommen att skriva en ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka