Nekad abbekungen | Medlem ansökning [Daddy kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbekungen

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdallah

Vad är ditt discord namn? abbekungen

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Jag växte upp i en liten stad där möjligheterna var få. Redan som ung insåg jag att om jag ville ha något i livet, var jag tvungen att ta det själv. Små stölder blev snart till större brott, och tonåren förde mig in i den undre världen. Vid tjugo hade jag byggt upp ett rykte och en lojal grupp som arbetade för mig. Vi började ta över områden bit för bit, och min dröm växte – att ta hela staden med storm. Genom smarta affärer och strategiska investeringar byggde jag ett nätverk som skyddade mig från lagen. Men makt skapar fiender, och jag navigerade genom konkurrens och lagens ständiga hot. Varje hinder stärkte min beslutsamhet, och nu är jag redo att förverkliga min dröm. Staden är inom räckhåll, och jag är redo att ta den med storm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra rp miljö samt jag har lite erfarenhet från tidigare servrar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska springa eller köra iväg tillexempel när nån riktar en pistol mot mig och att man ska visa rädsla samt låta motparten vinna i en scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja RDM- är tillexempel att man ej ska gå runt o skjuta allt o alla och det ska va en scenario bakom det. Metagaming- att man ej ska gå till en person ifall man är i personens live stream man ska rpa fram ditt om man nu vill ditt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja ungefär 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inget mer att tilläga förutom att jag är väldigt hypad att bli en medlem i er server då jag hört mycket bra om det.

Nekad.
Anledning:
Ha med, namn, efternamn, känslor som karaktären har och framtidsplaner.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka